God dag.

Sofakroken fikk endelig på plass det lekre betongbordet det også, har dere sett noe så lekkert! Etter mange uker så har jeg fått inn litt GLAM og glitter og blandet det inn sammen med litt gull, jeg bare elsker det! I år så liker jeg å få pyntet med litt fine glitter og glam kuler, det ble jo bare rå lekkert sammen. Jeg syns bare det er så vakkert, syns du ikke?

IMG_2213 IMG_2214De lekre gull kulene finnes HER i nettbutikken til stylebynorwaystore.no Jeg pleier alltid å være tidlig ute med å bestille, for jo mere flotte ting som kommer ut til salgs – jo fortere går de ut når julen nærmer seg. Da er det alltid greit å være raskt ute. Den store flotte gull kulen koster 139,- og se på den fine gull sløyfen som du også får til 99,-  Ser dere også det lille søte egget, det kan du åpne og fylle opp med godis og søtsaker.. Dere finner årets julevarer under jul HER i nettbutikken. Verdt og få det med seg!

IMG_2219 IMG_2224 IMG_2228 IMG_2239 IMG_2236 IMG_2234 IMG_2235

Senere idag åpnes luke 2 og vinneren i luke 1 trekkes.. Noen ønsker for dagens kaldendergave? Fortsett å nyt dagen, det skal jeg! Vi skrives.

