Nå er vi endelig ferdig og dette ble finere enn jeg kunne håpet på! Tenk at vi har snudd opp-ned på nesten hele huset siden jeg flyttet inn for over 1 år siden og nå har alt blitt nytt og slik vi vil ha det! Stilen i huset skal passe til huset sin byggestil og det føler jeg at huset nå gjør. 
IMG_9026 IMG_9061 IMG_9063 Nå mangler vi bare å få male gangen svart og nytt gulv nede i gangen, jeg bare ser for meg hvor knallfint det kommer til å bli når alt i alt er ferdig. 
IMG_9065 IMG_9067Nå er dere sikkert spente på hva som skjuler seg bak dagens kalender og den har jeg valgt å åpne luke nr 2 som er Durance duftlys lavendel. For å delta må du fortelle meg hvor viktig er det for deg å tenne lys i denne høytiden og hvor ofte gjør du det?
Lykke til alle sammen!
 Durance duftlys lavendel.
FullSizeRender (1)

Vinneren for igår ble følgende: 

Send meg en mail på inececilie88@hotmail.com så sender jeg deg stæsjet ditt! Gratulerer ❤ Untitled

