Riktig god kveld! 

Hei og hå alle sammen, jeg er her altså, noen ganger er det å ta et pust i bakken høyst nødvendig, bloggen kan noen ganger bli litt for mye. Etter en stund med en bitteliten bloggpause skal jeg finne meg selv igjen å gi jernet.

Og dere gjett hva…  Jeg har fått solgt lampen som jeg hadde over spisestuebordet og nå ventes det ei ny lampe som skal få sin plass der. Og kanskje til neste helg får jeg mitt nye betong stuebord, og 2 betong nattbord  og nye lamper som skal på plass. Jippi!! Ting begynner virkelig å falle på plass her og det er så deilig 😉 

Og det som skulle bli en «bar» ble til ei lita øy som begynner å ta form, jeg blir bare mer og mer glad i det store hjemmet vårt. Snart kommer ny trapp på plass, od da blir det neste prosjektet å starte på gangen nede… Wihiii som jeg gleder meg!
IMG_2173IMG_2177IMG_2166IMG_2157
IMG_2191 IMG_2185 IMG_2187

Nyt kvelden, vi skrives!

