PUH… *sittepårumpensinogslappeavisofan*….!Beklager den dårlige aktiviteten her på bloggen, men de siste dagene har mildt sagt gått i ett og jeg har nærmest ikke hatt tid til å sette meg ned for en pause en gang. Har vært så utslitt på kveldene at jeg bare har måttet gå å legge meg sammen med ungene, haha! Så nå kjenner jeg at jeg skal ha et par rolige dager fremover. Men nok syting og over til innlegget! 

Du store min for et vellykket selskap for lille prinsessa vår! Ane hadde bursdag på lørdagen og har blitt hele 1 år -stor jente vel og merke. Så hele helgen feiret vi 1 årsdagen til Ane, og den var veldig vellykket! Hun strålte som en sol fra alle kom til alle gikk. Så jeg tror hun synes det var en vellykket feiring. Jeg var jo superstressa, som vanlig. Jeg fikk tatt bilder før gjestene kom, så her er litt av bildene som ble tatt. 

IMG_8767 IMG_8769 IMG_8771 IMG_8781 IMG_8779 IMG_8785 IMG_8755 IMG_8757 IMG_8744 IMG_8765 IMG_8759

Fra første gang jeg laget gele i posjonsform så har det vært en stor favoritt fra dag en i familieselskapet. I år brukte jeg babyglass også kokte jeg gele og fordelte i dem. Smaken er jordbær og vaniljesaus.. NAM! Dette anbefales vikelig å lage til selskap, jeg bruker markjordbærgeleen og den smaker himmelsk.
IMG_8751 IMG_8761 IMG_8785

Jeg fikk mye skryt over hvor fint det var stelt i stand, og jeg må si at jeg synes det var veldig søtt selv også. Er jo alltid ting man kunne gjort bedre, men dagene ble vellykket og det er det som betyr noe. 

Sjokoladekaken jeg lagde er den beste jeg har smakt, så jeg kan gjerne dele oppskriften med dere om noen ønsker det? Eller gjerne dere vil vite hvordan man lager hjemmelaget gele? Hyl ut i såfall så skal jeg dele oppskriften med dere. ♥

Hvordan synes dere det ble?

