Hei hei og god tirsdag!!! Har dere hatt en fin dag?

Vel, her startet dagen min med en tur til tannlegen!! Jeg dro tilbake til tannlegen etter 10 mnd, haha! Den kjeften min får altså gjennomgå, men hva er vel ikke bedre enn å få fikset tennene sine? Nå håper jeg det ikke blir noe mere for i år! At jeg skal begynne å gå til tannlegen oftere er ihvertfall helt sikkert, sånt som dette orker jeg ikke igjen altså.. hihi… Jeg er faktisk stolt over meg selv, når jeg hadde først bestemt meg, så ville jeg fullføre og bare bli ferdig med det, ga bare beskjed om at jeg ville ha ekstra bedøvelse og der satt jeg i stolen og var litt nervøs, men det gikk så greit så.

Vel, litt husarbeid har jeg jo også fått gjort, ikke mye, men litt… Jeg prøver meg frem og er i «starts fasen» merker jeg, tankene om hvordan jeg skal ha det er helt klare, men å gjennomføre det er alltid like enkelt..Vel, vel, for nyhetene kommer som perler på en snor i løpet av denne høsten og juletiden. 

Dette er virkelig koseplassen om kveldene.

IMG_1992 IMG_1993 IMG_1994 IMG_1995 IMG_1997 IMG_1998 IMG_2004

Jeg håper dere har hatt en flott start på dagen ! Vi skrives 🙂

