Da står kvelden for tur, og hvor ble dagen av? Det jeg liker veldig godt nå, er at det blir tidligere mørkere om kveldene og det betyr jo at det blir mere innekos. Lysene tennes oftere og oftere i hjemmet. Det er en egen kos med denne høst tiden, duftlys, kubbelys og t-lys. Denne tiden på året er min favoritt, jeg elsker høsten og det den bringer med seg – og det er da jeg liker å fylle opp hjemmet med deilige myke pledd, puter, lys og blomster! Jeg pleier ofte å plukke med meg de vakreste rosa rosene hjem, for uansett hvor lenge de holder seg så er de like vakre selv om de faller litt med hodet.

IMG_1962

Når det kommer til møbler, er jeg den personen som liker store ting å blande inn i interiøret med. Noen syns vel kanskje det blir litt overmøblert, men jeg elsker det. Er det en plass som blir brukt masse, så er det spiseplassen. Bare det å ha den store og flotte spisestuesofaen til å sette seg godt ned å slappe av i… det er som en drøm. Den blir brukt mye mer nå enn før, setter du deg ned så vil du bare bli sittende der, haha! Alt av møblene vi har bare elsker jeg! Jeg liker å bruke store møbler og syns det blir litt «røffere» dersom man velger å blande det litt sammen med rette linjer og farger som passer sammen. Eks: ton-i.ton fager som man kan bruke.

IMG_1975 IMG_1976 IMG_1978 IMG_1980

Jeg har nok ingen planer om å bytte ut det spisestuebordet som jeg har nå! Grunnen til det er at jeg er så fornøyd med det jeg har, og det er ikke mange mnd siden jeg fikk det. Siden det er så mange som lurer, så fikk dere svar på det nå 🙂

