God morgen. Igår var Amalie på bursdagsfeiring til ei i klassen, noe som var kjempe morro. Alle jente i klassen var bedt, Pølser og muffins gikk ned på høykant – en favoritt hos Amalie var det i hvertfall. Jentene storkoset seg og hadde en fantastisk feiring med alle klassevennindene sine, snakk om vellykket feiring! I januar blir det vår tur, for da skal Amalie feires hjemme med alle i klassen sin, blir nok stor stas tenker jeg. Planleggingen er allerede godt i gang, for rundt om 14 dager er det allerede Ane`s 1 års dag!

Igår kveld når det kom til leggetid var jeg helt slått ut, jeg var alene og ingen av barna ville sove.. haha! Timene gikk og til slutt var de i drømmeland, da Thomas kom hjem fra jobb var jeg helt slått ut at jeg bare måtte finne senga! Dagen idag skal være en kosedag hjemme sammen med lille Ane – så vi skal kose oss masse, og enda mere kos blir det når storesøster kommer hjem fra skolen.

IMG_8369 IMG_8347 IMG_8368 IMG_8371 IMG_8370

Nå skal jeg prøve å få gjort unna litt mer småtteri, så skrives vi plutselig!

