Happy monday! 

Da var det en ny uke igjen, heldigvis. På fredagen kom vi hjem og jeg skal si at det har vært 1000 ting å gjøre, føltes nesten ut som at vi hadde vært borte i 14 dager.. haha! Men det er ingenting som er bedre å starte en ny uke hjemme, og ting har blitt mye roligere med Amalie, så nå krysser vi bare fingrene på at det holder seg stabilt en stund. 

Jeg har brukt dagen til å vaske og gjort det litt rent i hjemmet, siden huset har stått stille den siste uken pga vi var bortreist på sykehuset. Ellers i helgen har jeg bare koset meg og vasket en haug med klær. Nå har jeg kommet tilbake til rutinene og er klar for å være husmor resten av denne uken!

Jeg har begynt allerede fått hjem masse flotte nyheter og det nyeste er de flotte fjølene som er veldig fine, de er i fargen sandstein. Disse kan brukes til frukt, ost, kjeks, og er perfekt til tapas.

IMG_1813 IMG_1814 IMG_1815 IMG_1816 IMG_1818 Fjøl HER, og HER, duftlys HER.

IMG_1834 IMG_1835 IMG_1836Disse flotte kjøkken nyhetene passer like fint til alle hjem, klikk deg hjem dine favoritter du også. Se for deg en kveld med dette med ost og kjeks, det er alltid like hyggelig å be hjem folk på middag når man har så mye fint å servere med. Sånt er jo like stas.

Jeg håper dere har hatt en like fin start på denne uken, som det jeg har.

