Igår giftet mitt søskebarn seg, dagen var magisk og bruden var ubeskrivelig vakker! Det som er så spesielt det er at hun og kjæresten ble sammen på samme dag som meg og Thomas – og vi forlovet oss også på samme dag! Vi gikk gravid samtidlig og 2 mnd etter at jeg fikk lille Ane, da fikk hun seg en liten gutt! Er det ikke spesielt? Det syns i hvertfall jeg.. litt gøy er det også! Vi storkoset oss i godt selskap og jeg pyntet meg i en vakker kjole. Fikk beskjed fra henne om at hun skulle bli bedt i bryllupet vårt også, vel.. det skal hun få bli, men om noen år 😉

IMG_5311 IMG_5313 IMG_5314

Den spreke shortsen er fra stylebynorwaystore.no, (Ser ut som de ikke har den på lager lenger)  perfekt siden den ikke er så alt for kort og den er også god og myk! Den gikk ganske fort, siden det var kanon pris på den!

IMG_5316 IMG_5317 IMG_5319

Været har ikke helt vært på vår side, det har regnet nesten hver eneste dag denne ferien.. ganske så kjedelig kan man si! Men det er jo noe som heter «det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær» og her i huset er vi alle utemennesker, så da har vi jo koset oss litt uansett med det dårlige været. Vi får bare ha de store forhåpningene om finevær, igår var både været og dagen superflott – så da håper vi det fortsetter sånn.. litt til i hvertfall.

Nyt dagen – det skal den hvertfall gjøres her idag.

