ENDELIG!

Idag fikk jeg på plass putene ute i sofakroken på verandaen! Herremin, det ble altså så flott, jeg har mye som jeg skal få ordet ute på veradaen enda, jeg skal gå til innkjøp av flere utemøbler, men endelig føler jeg verandaen blir mer «hel». Vi har flere prosjekter som skal gjøres her, men det er bare morro når været er på topp og når solen skinner.

IMG_4643 (1) IMG_4638 (1) IMG_4636 IMG_4641 (1)Elsker at vi har overbygg på verandaen, kan sitte her å kose oss uansett hvilket hver det er.. selv om regnet pøser ned! Denne skyverdøren fikk vi på plass i fjor.

IMG_4645 IMG_4647Jeg fikk handlet meg ny gulvmatte som jeg skal ha ute, så slipper vi dette harde murgulvet. Her skal vi etterhvert få ordnet oss platting, og det gleder jeg meg kjempe masse til. Kommer til å bli sååå mye finere og resultatet enda flottere. Så hva syns dere? Fint ikke sant?

Jeg håper dere har en flott kveld og nyt den, kveldene må nytes!

