HEI OG HOPP ALLE SAMMEN! 

. Idag kommer det bare et lite livstegn fra meg, siden vi reiste på ferie på tirsdagen så har jeg ikke hatt så mye mulighet til blogging – for når kveldene kom da var kroppen min helt ferdig og da var det bare å finne sengen. Nå har vi kommet på plass her hjemme og nå går nettet som normalt og formen er på topp igjen. Jeg har jo delt et par bilder med dere fra instagram og nå skal jeg oppdatere litt om ferieturen her på bloggen.

 Bilturen gikk knikrefritt og ungene oppførte seg veldig bra, det og reise på ferie nå er noe helt annet når Amalie har blitt så mye større. Det er mye enklere å ha og gjøre med og hun forstår og tør mye mer. Vi startet rundt 11 tiden på tirsdagen og var fremme rundt 7 tiden om kvelden, vi måtte ha 2 stopp siden Ane skulle ha seg litt mat og det måtte vi andre også ha. Denne ferieturen reiste vi til Hunderfossen og lilleputthammer. Når vi kom frem da brukte vi tiden på å pakke ut og slappe av og nyte! Amalie var helt i hundre, for hun kunne tenkt seg på hunderfossen med en gang, haha!

Hun var så spent at hun nesten ikke klarte å sove, var godt å se at hun gledet seg såååå mye! Kvelden kunne rett og slett ikke bli bedre.

IMG_4391[1] IMG_4393[1] IMG_4397[1] IMG_4398[1]

Meg og de 2 flotte jentene mine ❤

Hvilken planer har dere for ferien?

