Hei og hopp alle sammen! Jeg svipper bare innom, for i går hadde jeg og Thomas en kosekveld der vi slappet av i sofaen med en god film på tven.  Var godt når stumpen traff sofasetet og kroppen falt tilbake i go`hjørnet. Er det noe som er bedre enn å nyte søndagskvelden i sofakroken? Ikke hva jeg vet..

 Derfor laget jeg fryktspyd til oss, det å legge om livstilen til det bedre er ikke så vanskelig  når man har så mye deilig frukt å velge mellom!  

NAM NAM!

IMG_4010 Jeg tenkte derfor å begynne å lage dette til Amalie også, for å se om det faller i smak hos henne. Prøve å gjøre en liten forandring og synes at fryktspyd er en god ide. Så får jeg håpe at hun også synes at det er godt. Ønsker dere alle sammen en fin start på denne uken!

 IMG_3933 IMG_3998 IMG_3972 FullSizeRenderIMG_4014

