Idag vil jeg starte uken med å komme med noen enkle tips til dere, kanskje dette vil hjelpe deg med å innrede? Jeg syns alltid det er flott med litt inspirasjon når det kommer til farge tips. Det er nok mange som vil ha litt fargetips når det kommer til puter og stæsj, så her kommer det noen tips til dere:

1. Lys, størrelse og planløsning er viktig.

2. Personlig liker jeg at det skal være lyse vegger i rommet, det gjør at rommet føles lysere, større og mere åpnet. Men veggene på ikke holdes lysere, her er det opp til hver enkelt hvilken smak vi har.

3. Møbler, her er det veldig viktig å ha samme farge tone når det kommer til tekstiler og farger i hjemmet.

Fargene som er mine favoritter er:

Beige,lin,creme,blått!

Fargen som jeg elsker er beige, den passer inn til alt og er veldig lett å style til resten av møblene og interiøret. Jeg er den som bytter ut putetrekk ganske så ofte, og til alle årets tider. Da er det greit å ha en eller to kontrastputer som holder stilen ren og enkel.

IMG_0405Er du den som liker mørke møbler, da er det lyse tekstilet som passer best til interiøret. Da får du mere frem de ulike tonene og du får det mørke til å virke mere strammere i rommet.

IMG_0415Det som gjør rommet mer enklere og spennende, det er å skape mere dybde i rommet med store møbler og store detaljer i selve interiøret.

IMG_0417Det som er det beste med midtpunktet i sofakroken, det er de store putene. Det er veldig godt å bare legge seg ned i de, for de er jo så utrolig gode.

IMG_0419Bruk gjerne store gulvtepper, det får det til å passe perfekt inn i de ulike miljøet. Da er det også viktig å tenke på at det skal matche med resten av fargene som du har ellers i hjemmet.

IMG_0420Håper dere fikk noen gode tips, husk å nyt kvelden 🙂

