Hei og hopp – her har det gått unna idag altså! Jeg har vært litt frem og tilbake i tenkeboksen fra hvilken farge jeg skulle bruke til å beise med, fargene sto mellom mokka og kullsort – og etter om og men så gikk jeg for kullsort for det var det jeg såg for meg som ble finest.

Så idag fikk Thomas oppdrag med å beisene hjørnebordene mine som jeg nå bruker som stuebord, og resultatet er så nøye og så flott! Jeg er altså så fornøyd at jeg nesten ikke kan vente med å få tingene på plass.

Jeg skal vise dere bedre bilder i morgen, men måtte bare vise dere et par bilder her først!

IMG_2971 IMG_2972 IMG_2974Er ikke så nøye på hvordan jeg plaserte bordene nå (som du ser under) her kommer det bare en liten sniktitt bilder til dere. Masse bilder kommer i morgen, nå er det snart kveld så vi skrives 😉

