God kveld fra meg!

Hvor godt er det ikke å ha litt tid for seg selv? Jeg har alltid vært sånn at jeg trives i mitt eget selskap, jeg syns det er viktig å få litt tid for seg selv i blandt. Å når man er 2 barns mamma, så er det ikke alltid man kan få de minuttene for seg selv, eller – jo, men det er hvis vi skal ta en tur på do eller ta en rask (laaang) dusj! Da er de minuttene verdifulle for oss mødre.

I går var formen min helt på topp, så da benyttet jeg meg sjansen til å vaske alle rom, bytte på sengeklær, og ta på nytt, vasket mange maskiner med klær og hengte opp de, tok inn og ut av oppvaskmaskinen, vakset rundt på kjøkkenet, vannet blomster og ryddet litt her og her. Jeg er den personen i huset som liker å gjøre alt, hvertfall når jeg har energi til det, jeg syns det er lettere å gjøre ting selv – isteden for å mase seg til det, haha!

IMG_2785 (2)IMG_2783 (2)IMG_2784 (2)IMG_2787 (2)IMG_2785 (2)

Vel, Thomas er KJEMPEFLINK til å hjelpe til, det har ingenting å gjøre noe med det, jeg er den som liker å ha orden på ting, å det er veldig viktig at det står på same plass, haha! Når ting flyttes og blir ordnet på for mye, da blir jeg litt stressa her hjemme altså!

Nå skal jeg slappe av litt i sofa korken og nyte kvelden litt for meg selv.

Vi skrives!

