God kveld. Jeg tenkte at jeg skulle komme med en innlegg der jeg viser hvordan man ordner til putene i sofaen, slik som jeg pleier å gjøre det. I kveld tenkte jeg å bruke tiden med å vise dere noen bilder, enkelt og greit som er gjort på 123.

  • Det første du må gjøre er å starte med blanke ark, der sofaen er helt tom. IMG_1308
  • Når man har en del puter å velge mellom, da pleier jeg å starte med de største putene først.  IMG_1309
  • Når man har fått på plass de største putene, da er det bare å fortsette med neste str i puter. Jeg syns alltid at det må være noe ekstra som setter prikken over i`en, da er det alltid fint å bruke et saueskinn, noe som jeg elsker å bruke i soafen. Det er mykt og deilig, å er veldig flott å ha i sofaen. Når jeg skal tenke farger på putene mine, så er det farger som må passe til sofaen og sammen med hverandre, for mye farger og detaljer så blir det bare krasj, jeg liker å bruke en «basis» farge som passer sammen med andre tekstiler. Jeg har også to,tre mørke puter som jeg slenger inn sammen med resten, å blande ulike tekstiler mot hverandre må man bare prøve inni mellom.IMG_1311IMG_1312
  • Så begynner jeg å fortsette videre med å plasere putene sånn som jeg ønsker å ha de, det er alltid greit å følge sofaryggen og plasseringen av putene på hvor de skal være. Jeg har alltid myke og gode puter i dun, de er som oftes lettere å plasere og puffe akkurart slik som man ønsker å ha dem. Det jeg pleier å avslutte med, er at jeg slår de ned mot midten, og slår de inn på siden igjen – sånn man får litt «volum» i putene.IMG_1314
  • Jeg pleier til slutt å kaste de to pleddene mine i sofaen, det gjør sofaen mere innbydende, det er jo alltid
    koseligere å bare legge seg ned i sofaen med masse puter som er overalt og man bare kan nyte det å være i putehimmelen i sofakroken. IMG_1316IMG_1313

Når jeg har blitt ferdig og fått putene på plass og er ferdig med det – da er det bare å få skyvet bordet inn på plassen sin igjen. Det som blir det viktigste da, det er at bordpynten følger samme linje som resten av putene og fargene som er i sofakroken.IMG_1322 (1)IMG_1321Jeg er veldig fornøyd, resultatet av fargene, linjene på interiøret flyter i hverandre – alt i alt så passer alt så perfekt inn sammen, det gjør det! Det er sånn det skal være.

Håper du fikk noen gode og flotte tips fra meg på hvordan du kan ordne det i sofakroken – så skrives vi 🙂

