God kveld folkens, her har det vært full rulle hele helgen og jeg skjønner bare ikke hvor fort denne helgen har gått – timene har jo bare forsvunnet og nå nærmer vi oss slutten. Gjesterommet begynner å nærme seg ferdig, litt i hvertfall.. Jeg kunne ikke blitt mere fornøyd med resultatet, dette blir bare så bra og det kommer til å bli enda bedre når alt er helt ferdig. For vi skal også legge nytt gulv er planen, samme gulvet som vi har i 2.etasjen, med litt sånn grå farge i seg.. Det kommer til å bli lekkert smekkert i mine øyner. Den siste tiden har jeg blitt mere selvsikker når det kommer til fargevalg jeg vil bruke inn i hjemmet, jeg har blitt litt mere trygg på meg selv og liker å blande inn litt «crazy» og bare være meg selv.

Sånn såg det ut før med gule vegger

IMG_1085[1]

IMG_1096[1]IMG_1097[1]

Så begynte jeg med riving av tapeten..
IMG_1103[1] IMG_1104[1] IMG_1106[1]

Det er ingen hemmelighet at fargen svart er en av de populære fargen i hjemmet fortiden, jeg elsker svart og den fargen har blitt en av mine favoritter når det kommer til farger som man bruker inn i hjemmet. Jeg startet med en nytt prosjekt i helgen og ble veldig fornøyd med resultatet.

På gjesterommet har jeg fått den perfekte fargen  opp på veggen. Vi har den samme fargen på vårt eget soverom og jeg har planer om å ha den samme fargen i gangen også, når den tiden kommer! Alle rommene ellers i huset er hvite med snev av svarte detaljer og fargen er helt perfekt inne i hjemmet – jeg elsker den rett og slett. Har faktisk lyst å male veggen på kjøkkenet svart også, det er ikke den store biten – spørs om jeg klarer å mase meg til å overtale mannen i huset – har spurt en gang før og da fikk jeg klart NEI, men jeg er den personen som ikke gir meg med det første.. så jeg får prøve å mase meg litt til, så får vi se hva resultatet av det blir senere, haha.

Velkommen inn til deilige svarte detaljer.

IMG_1101[1] IMG_1095[1] IMG_1094[1]

Gangen blir det neste prosjektet (tror jeg) som står for tur, for å skille gangen litt fra stuen og gjøre det litt mere finere enn det er. Jeg føler at jeg vil male gangen i en farge som jeg liker, og svart er en farge jeg har blitt veldig glad i. En farge som jeg vet resten av gangen som passer rommet perfekt.

Fargen som har blitt brukt inne på soverommet er dempet sort, jeg har valgt å tenke ro og harmoni – og prøver å skape en stil som jeg kan slå meg til ro med, som er litt cottage preget med det moderne inn.

