I morgen skal jeg stå opp, stelle unger, sende storesøster til barnehagen, dra på helsestasjonen med lillesøster, blogge, inspirere, være mamma, innskriving på barneskolen, handle inn nye og friske blomster, blogge og være kjæreste… Den beste starten er å få tid med begge ungene og få en koselig start på morgenen og bare kosemoseoverdose all i hop.

Jeg skal lage meg en god varm kopp med te og BO i den, se på serier og kose meg med husarbeid.

FullSizeRender (13)Jeg tror jeg skal det, men nå skal jeg finne senga og legge meg. Trenger å få meg en god natts søvn og bli opplagt til i morgen. Ikveld er jeg veldig sliten etter en lang dag,  kjenner det skal bli veldig godt å legge seg og bare sove litt… ZzZzZzZzZ!

Jeg tar det med et smil og tenker, at i morgen blir det en like flott dag som det var i dag.

