Durance er vanedannende produkter med naturlige dufter som virkelig er verdt sitt anerkjente navn. Prøv nye dufter, eller sats på dine favoritter. Selv har jeg nylig prøvd lavendel og cotton, og jeg har blitt hektet.

Disse har nå kommet på sprayflaske, den gir en en herlig duft i rommet og er helt fantastisk. Alle har jo forskjellig smak når det kommer til lukter, men her har man forskjellige muligheter til å plukke ut sine favoritt dufter – disse er verdens beste duft på sprayflaske. De er jo veldig søte til dekor, og jeg må ærlig si at disse produktene har blitt en stor favoritt i hverdagen. ♥

IMG_0480[1] IMG_0481[1]Se på disse nydelige stjernene også, er de ikke fine? Disse kan brukes til serviett pynt, som dere ser her – de er veldig fine til å dekorere bordet med – her er det bare å bruke fantasien, jeg syns bare disse stjernene er SÅ søte 🙂

IMG_0482[1]Jeg ønsker dere alle en flott dag, nyt dagen så godt dere kan 🙂

