IMG_9940

♥ Eco lekegrind


Igår ble det endelig en ny lekegrind i hus til Ane, denne har jeg ønsket meg lenge og idag fikk vi endelig satt den opp, hurra! Denne er bare helt super å ha i hus, denne kan Ane bruke til å sove i når hun skal ha sine dupper på dagtid. Denne kommer vi til å få mye bruk for de neste mnd når Ane kommer til å vokse.

Lekegrinden vi kjøpte var er fra barnas hus og heter for Eco lekegrind og størrelsen på den er 1x1m hvit. Jeg ville ha en lekegrind som kunne justeres i to forskjellige høyder – og denne er jeg superfornøyd med. Jeg har ikke fått kjøpt et leketeppe som tilhører lekegrinden enda, det tar jeg senere – i mellomtiden bruker jeg et stort pledd. Jeg har også et rosa babyneste som jeg bruker og som passer fint til lekegrinden.

Jeg brukte også lekegrind til Amalie da hun også var baby, og jeg vet fra erfaring før at denne kommer til å bli godt brukt, og det er også en sikkerhet å ha Ane oppi der også. Det er greit å ha en plass til lillesøster, siden storesøster er veldig aktiv om dagene inne på stuen. 🙂


IMG_9933[1]IMG_9938[1]

