God morgen kjære deg! Dette har vært en god morgen, jeg og Ane startet dagen klokken 7, og så fikk hun seg en morgenbad også. Jeg har allerede fått vasket og ryddet her nå, for rundt 12 tiden er det klart for barseltreff – så da er det bare å få gjort unna det meste de timene jeg har på meg.

Jeg kjenner bare hvor godt det er å være litt sosial å komme seg ut og treffe andre med babyer, bare det å komme seg ut en liten tur gjør utrolig godt, for det kjenner jeg at jeg virkelig trenger. Det gjør noe med humøret mitt, og ikke minst så er det godt å tilbringe dagene sammen med nye venner. Det er utrolig godt å vite at jeg har noen å være sammen med, akkurart som denne barselgruppen – jeg angrer ikke et sekund på at jeg hoppet rett inn i dette, etter 5 mnd så syns jeg det var på tide å få skaffet seg venner, som også har små babyer sånn som meg 🙂

IMG_8951IMG_8954Nyt dagen – så skrives vi 🙂

