Idag er -to do – lista kjempe stor, eller det pleier den å være hver dag! Idag var gleden stor da jeg fikk meg nye lysestaker, og så fikk jeg handlet meg nye friske rååsa hortensia blomster! Selv om vi har stort hus, er det likevel nok å sette fingrene i. 

Om dagene er jeg veldig positiv, for det har jeg all grunn til å være! Det er jo det som er lykken, å finne gleden av de små tingene som skjer i hverdagen. En av gledene er å høre hvor glad Amalie blir når hun får være med Thomas å sitte på snøscooter det har blitt en stor favoritt hos Amalie, hver gang hun får være med på det, da stråler hun som ei sol. Jeg kan ikke annet enn å glede meg over det.

En annen ting jeg har en stor glede av, det er den tiden om kveldene jeg er med Amalie å legger henne, den tiden jeg får alene sammen med henne er så viktig, og noen ganger så ligger jeg godt inntil henne, sover sammen med henne, synger nattasang og bare nyter den lille kosestunden sammen. Amalie bruker å holde meg rundt halsen, gir meg nuss og klem, å masse små klemmer. Å det nyter jeg,  jeg nyter den godheten og nærheten til begge mine søte små skatter. For en dag blir de så store, og da er det bare å glemme de kosestundene man får. En ting som er vittig, det er når jeg bruker å nusse Amalie, så forteller hun meg «ikke nuss meg mere nå» haha, da er hun så søt der hun står og sier dette.. begynner å bli ei stor jente allerede, men jeg klarer alltid å lure til meg et kyss alikevell 🙂

IMG_8738 IMG_8741 IMG_8746 IMG_8730

