Heisann! Idag har det vært en koselig dag, jeg har nemmlig vært sosial og den tøffe Ine har kommet frem! For noen dager siden la jeg ut et innlegg og lurte på om det var noe barselltreff her i kommunen, nå er det jo noen mnd siden jeg kom flyttende hit og da hadde det jo vært kjekt å møtt andre i samme situasjon som meg!

IMG_9075 IMG_9076

I 12 tiden tok jeg med Ane ut på en trilletur og dro hjem til ei jente, og tilsammen var i 5 stykker. Det var utrolig gøy å være på besøk, komme seg litt ut og treffe andre, barseltreffet var også kjempekjekt.  Den første gangen er jo alltid spennende, man treffer helt ukjente personer som man aldri har truffet før, så jeg var ganske spent. Godt å bare hoppe rett i det, for det blir jo alltids bedre og bedre for hver gang vi møtes og blir bedre kjent med hverandre.

IMG_9084 IMG_9085

Jeg gleder meg allerede til å møte disse damene neste gang, alle hadde babyer fra oktober til januar (tror jeg) er litt i ammetåkene nå om dagene, haha! Var også noen til som ikke kunne komme, Ane var midt i mellom – så de syns det var gøy at det kom en november baby inn! Ane har allerede blitt 2 mnd gammel, jeg syns det er skummelt hvor fort disse 2 mnd går. Da jeg hadde Amalie, da var jeg ikke med på noe barselgruppe, så dette er første gang! Når man flytter til en helt ny plass,, der man ikke kjenner noen – da er det fint med disse barselgruppene, sånn at man kommer i kontakt med flere som er i samme situasjon som deg! Da føler du deg ikke alene! Dette kommer til å bli gøy for hver gang, hvertfall nå når det går mot sommeren, man kan ha noen å trille tur sammen med, så det blir koselig!

IMG_9177

