Gratulerer med dagen, verdens beste Amalie!

Idag er det ei stor frøken som har bursdag her i huset, idag er det dagen til verdens beste lille prinsesse. Senere så venter hun spent på at det skal komme folk å feire henne! Tenk at for seks år siden, kom verdens skjønneste jente til verden, og perfekt på alle måter. Jeg syns det er så rart, min lille jente som ikke er så liten lenger har blitt 6 år, jeg er så heldig som får den æren av å være mammaen til ei så snill, herlig og omtenksom og ikke minst fantastisk jente som Amalie. Idag skal du feires, for det er DIN dag i dag. Den dagen du kom til verden kommer alltid til å bli husket, du er min lille hjerteknuser som jeg elsker høyere enn alt. Det er så herlig å se hvor stor og flott jente du har blitt.

Tiden har gått så utrolig fort, skremmende fort, det føles jo ut som at vi feiret 5 års dagen din igår, og nå har du blitt et år eldre, hvor blir tiden av? Da du ble født, så visste jeg ikke at en person ville ta en så stor plass i hjertet mitt, før jeg fikk deg. Mamma skal gjøre alt for at dagen din skal bli super, for denne dagen er din, jenta mi. Mamma elsker deg mer enn ord kan beskrive, gratulerer så mye med dagen lillevenn!

Amalie kom til verden en kald vinterdag 14.januar kl 2330 og var 3090 , 47 cm lang. En helt perfekt lita jente. 

HELE FAMILIENS LILLE PRINSESSE! 

cats

Idag er hun en selvsikker og flott jente! 

catsAmalie mistet sin andre tann, for 2 dager siden.. hehe! Nå får jeg fortsette å stelle i stand her hjemme , her blir det fult hus og da må det jo skinne! 

