God morgen! Igår fikk jeg meg en gladelig nyhet som jeg har sittet å ventet på i flere dager nå, for en uke siden så tok vi turen til ei dame som har sitt eget foto studio som heter for studiosaksen. Igår fikk jeg endelig bildene, å det var mange flotte bilder. Spesielt av de vakre barna mine, sånne flotte minner er godt å ta vare og se tilbake på når de har blitt større. Fotografen var ei veldig koselig dame, og jeg vet med sikkerhet at vi skal ta turen dit flere ganger.
 
Nå som Amalie har blitt større og Ane har kommet inn i familien, da syns jeg det var på tide å få tatt noen nye bilder av oss alle samlet, og noen bare av barna alene, Det er alltid gøy med nye bilder på veggen hjemme, og få samlet inn i nye rammer som skal opp på veggen.
 
Her får dere se noen av bildene og jeg gleder meg til noen av bildene har fått plass i stuen.
 
DSC_4839 DSC_4850 DSC_4878 DSC_4853 DSC_4897 DSC_4838 DSC_4840
 Jeg har fått valgt ut et julekort allerede, det ble kjempefint. Så får dere se resultatet av hvilken andre bilder vi har fått valgt ut.
 
Vi skrives 🙂
