Da har vi altså kommet nok en gang til ei ny helg, tiden og dagene går jaggu med fort. Timene bare FLYR av gårde, og vi har allerede vært hjemme ei uke! Ny helg betyr nye muligheter og denne helgen og dagene skal vi bruke tiden med Ane og bli bedre kjent med henne, og rutinene etter hvert. Jeg har også begynt å tenk på julevarer, for hvert år så bruker jeg å begynne med julen hjemme i slutten av november. Siden jeg elsker julen, så liker jeg å ordne og styre – fordi jeg syns det er koselig, hvertfall når julen nærmer seg. Jeg syns og mener at julepynten bare kan komme mere og mere frem nå og utover disse dagene å ukene i slutten av denne mnd.
 
Jeg planlegger også å begynne å ordne frem adventskalenderen til Amalie, jeg har kjøpt inn det meste allerede – og gleder meg som en liten unge til å ordne den ferdig til henne. I år så har jeg brukt fargene sølv, en ny varient som dere skal få se når alt er gjort ferdig. Jeg liker å ha ting ferdig planlagt før tiden, å liker å ha ting i rutiner og på stell, litt orden i sakene må det alltids være.
 
IMG_7490[1] IMG_7491[1] IMG_7505[1] IMG_7506[1] IMG_7507[1] IMG_7508[1]Nyt kvelden 🙂
