God helg kjære lesere! Da er det en stund siden dere har ført fra meg, vi lever enda men i en annerledes hverdag. Dagene sammen med Ane og Amalie er bare hverdifulle dager, det å få oppleve å bli 2 barns mamma er stort og den følelsen bare elsker jeg! Idag skal vi ha en kosefredag her hjemme, det å leve flere uker uten kjøkken og hjemmelaget mat er nå over..Nå har vi klart å få ferdig stekeplaten, faktisk alt sammen. Det å ikke kunne lage oss en skikkelig middag på flere mnd har vært gørr kjedelig for å si det mildt, så ikveld skal vi lage oss hjemmelaget pizza og bare kose oss ekstra mye. Men GUD så godt det skal bli, med hjemmelaget mat igjen!
 
Denne uken har gått utrolig fort, tenk at igår var Ane 1 uke allerede. Da er det vel kanskje normalt at tiden skal gå fortere enn normalt, når vi har en baby i hus? Nå har jeg hendene mine fulle for hver dag, og da er det andre ting som må prioriteres. Det merkes i huset at vi har fått et nytt familie medlem, døgnes snues og jeg å Thomas må avlaste hverandre og jobbe «skift» når det kommer til natten, døgnet har bare 24 timer og det merkes veldig – men ellers så er formen min på topp. Idag kom jeg endelig tilbake i dongeribukse etter flere mnd uten, og det må jeg si var en herlig følelse. Nå sitter jeg bare og venter på de nye produktene mine som skal komme hjem, å jeg gleder meg sånn til å vise dere hva det er.
 
IMG_7474[1] IMG_7475[1] IMG_7473[1]Idag tok vi den første trilleturen, jeg har ikke vært ute av dørene på ei ukes tid, så litt frisk luft gjorde utrolig godt idag. Det ble ikke en lang tur, men litt frisk luft gjorde godt for oss alle. nå gleder jeg meg til enda flere trilleturen fremover. 
 
Vognen er jeg veldig fornøyd med, den har jeg tatt vare på fra den tiden Amalie var baby. Simo vognen er en utrolig god vogn, hvertfalll når vi kommer til vinteren – for da kommer vi oss frem overalt med den. Perfekt med andre ord. Stolte foreldre på tur.
