God kveld og god fredag!
 
Idag startet dagen med at vi tok oss en bytur til Trondheim, og der tok vi først turen innom Ikea som varte i flere timer. Herregud, jeg vet i hvertfall at det er siste gang jeg skal gå der høygravid, dette var den tungeste ikea turen jeg noen gang har hatt. Skulle nesten hatt en rullestol, for sliten det ble jeg.. haha!
 
Vi fikk i hvertfall handlet inn en del til kjøkkenet, det er så deilig å få ting gjort unna og få det på plass. Jeg gleder meg stort til alt er blitt helt ferdig. Når jeg går innom butikkene å ser alle de fine tingene som har kommet inn dørene nå, åååå jeg blir bare helt syk av alt det fine som er. Siste nyheter som jeg tok med meg hjem idag, er disse flotte sengesettene fra KID. Er ikke disse vakre? Nå gleder jeg meg bare enda mere til jul, og få ordnet til soverommet. Flere som gleder seg?
 
IMG_7315 Jeg fikk handlet meg både det røde og hvit/gråe sengesettet, pluss trekkene til hotell putene.  Det har kommet inn mye ruter, og jeg syns det  er noe av det flotteste når det nærmer seg juletiden og på denne årstiden.
 
IMG_7316 IMG_7315 – Kopi (2) IMG_7315 – Kopi 3Putetrekkene til de små putene finnes HER og HER på kids hjemmeside.
 
Nyt kvelden, vi skrives 😉
 
