Tenk at idag er det 2 mnd igjen til jul, og julen nærmer seg med store fremskritt. Jeg gleder meg sånn, det er rart hvor fort dette året allerede har gått, det er sprøtt å tenke på! Det føles jo ikke ut som det var lenge siden vi feiret julen. Det jeg gleder meg mest til, det er å ta frem julepynten og juletreet, julemusikk og god stemning. Denne julen kommer til å bli annerledes i år, jeg kan nesten ikke tenke på noen annet en juletiden – jeg har alltid vært glad i julen og er skikkelig jule menneske. Det er godt å være sammen med familien i juletiden, og bruke tiden sammen med hverandre.
 
Nå har vi flyttet inn i barndomshjemmet til Thomas, og så får vi også nytt familie medlem til julen, kan det bli bedre? Feire jul sammen med min egen familie, det kan bare altså ikke bli bedre. Her får dere en liten smakebit av julehjemmet mitt fra ifjor.
 
bilde (2) bilde (3)
Se dette juletreet, er det ikke LEKKERT? Ååååå som jeg gleder meg til å få det opp igjen!
 
collage
I år så skal dette julehjemmet bli litt annerledes, jeg er veldig glad i sølv – så det kommer nok til å bli mest innen stilrent og mye av sølv. Utrolig lekkert skal det hvertfall bli. Her er det bare å glede seg masse, for det gjør i hvertfall jeg. 
