Tenkt at det snart er det et helt år siden, et helt år der jeg viste lite om det jeg vet idag. Nå tenker jeg på juletiden, da bodde jeg og Amalie helt alene for oss selv i det «gamle» hjemmet vårt. Et hjem som er et stort savn i mine øyner. Jeg hadde lagt store planer om fremtiden sammen med Amalie, jeg hadde planene klare om at flytte det skulle vi aldri for her trivdes vi og storkoset oss masse. Jeg hadde virkelig skaffet mitt eget drømmehjem, et drømmehjem som jeg hadde gjort om til mitt eget. Nå idag har vi flyttet til nabo kommunen, som vi sakte men sikkert skal skape vårt eget hjem sammen med Thomas fra barndomhjemmet hans. 
 
For og si det sånn, alt jeg har av interiør kunne jeg nesten åpnet en tekstilbutikk, ikke at jeg har noen planer om å gjøre det – langt ifra. Det hadde jo igrunn vært ganske gøy å laget noe ut av det her på bloggen, kanskje lage noen konkurranser eller et lite «loppemarked» der dere kan vinne, – da tenker jeg på tekstiler i forskjellige farger som ikke passer seg inn i hjemmet lenger.. man vet jo aldri hva man finner. Hadde det kanskje vært noe? Eller hva syns dere?
 
Tenk at for snart et år siden, så var leiligheten min pyntet til jul som dette, og jeg hadde ingen planer om at dette skulle bli den siste julen her:

bilde (2)Nå har jeg ei ny jente som leier leiligheten (jeg har ikke solgt, så er jo mitt enda)

IMG_5884[1]

Takk for 4 deilige år i mitt herlige drømmehjem som virkelig er et stort savn!
 
Nå har vi startet på et nytt kapittel og et nytt hjem skal sakte men sikkert «bygges opp» der det blir vårt familiehjem med mange nye planer fremover.

Vi skrives mine kjære! 

HA EN NYDELIG TORSDAG!

