I varmen.. Nå kjennes det at høsten har kommet hit, det er surt og kaldt ute men jeg elsker også den kalde gode friske luften! Nå har faktiskt innekosen satt sitt preg på huset. Helgene er så klart den beste tiden og man kan bare nyte kveldene sammen med familien og kose seg ekstra om kveldene. Kvalitetstid med verdens beste datter og samboer. 
 
Har dere kommet i helgemodus? Om noen timer så kommer tanteungen min på 17 år, hun heter for Silje og skal være her hele helgen sammen med oss. Det kommer til å bli så koselig, og jeg har lagt mange planer for helgen allerede.
 
Jeg og Amalie trives bare mere og mere i dette huset. og jeg skjønner bare ikke hvor fort tiden bare går fremover, ting har endelig begynt å kommet på plass når det gjelder det meste rundt Amalie – folk er så posetive og det er så godt å føle seg så velkommen, jeg har funnet mine favoritter, og det å få den hjelpen vi skal ha og folk skjønner virkelig at her må vi stå på, denne kommunen er mye bedre og flinkere enn der vi flyttet fra. Så her er det tommel OPP for mye bra! Jeg er virkelig overlykkelig for det. Nå har lukten kommet inn i husveggene, jeg har fått vasket og ryddet for helgen, planene står klare, varme på alle rom, barnerommet er fylt opp med barneleker og alt har kommet seg på plass og vi har også fått kvittet oss med mye mye mye – noe som virkelig var godt å få unna. Det er rart å tenke på at det faktisk er 2 mnd siden vi flyttet inn men jeg må innrømme en ting at jeg savner jo leiligheten min også! Men en ting, jeg føler meg mere tryggere her, og det samme gjør nok Amalie også, hun sover mye bedre og ting er bare helt bra. Jeg kan liksom ikke beskrive det.
 
IMG_7382 IMG_7384 IMG_7385 IMG_7387 IMG_7389 IMG_7392 IMG_7394 IMG_7396 IMG_7399 IMG_7400Nå skal jeg kose meg og nyte de siste timene før Silje kommer, håper dere får en fin dag videre.

HA EN RIKTIG GOD FREDAG OG HELG! 

