For å ønske dere alle en FIN kveld videre. For en herlig sommer varme vi har hatt både igår og idag.. er litt lei denne varmen nå så ser frem til kaldere tider snart. Denne helgen så tilbringer jeg og Amalie hjemme hos mamma, siden Thomas jobber natt hele denne helgen! Er jo alltid godt å komme hjem til mamma og tilbringene tiden her, vi tok oss også en kjøretur forbi leiligheten vi bodde i før. Må si det er veldig rart at jeg og Amalie ikke bor der lenger.
 
Idag tok vi oss en liten kjøretur på hytten til ste faren min og var der en times tid sånn ca, og senere så tok vi oss en liten tur til barnehagen som Amalie gikk på før – for hun hadde så lyst dit å leke seg.  Ellers så har vi kost oss med grøt til kveldsmat og barnetv, og nå er det endelig kveld og jeg kjenner at jeg gleder meg til å sove de timene jeg får – jeg må jo opp hver andre time sånn ca – men sånn er det når man er gravid, hehe!
 
 
IMG_6172[1] morogdatterI morgen skal vi vei å besøke oldemor før vi reiser hjem til oss selv igjen! Har ikke helt gått opp for meg at vi har flyttet enda, det er litt rart dette! Man får bruke tiden til og bli vant, for dette kommer til å bli like rart og uvant for hver gang vi skal reise å besøke mamma. Tar jo ca 50 minutter å kjøre med fergen som tar ca 10 minutter, så er jo ikke så langt heldigvis. Jeg merker at på en måte var det bra for oss og flytte å få en bedre start, men på en annen side så trives man bedre på den andre plassen. Her er det følelser fra begge plassene, så man får ta den tiden man trenger å se hvor bra det blir til slutt 😉
 

Nyt kvelden og kos dere, så skrives vi!

