I disse dager så stemmer overskriften ganske så godt, her lever vi i et kaos uten kjøkken så langt. I dag kom endelig kjøkkenet vårt fra Ikea, og jeg gleder meg til å se resultatet og venter bare på at dagene skal gå unna. Vi har fått lagt ferdig gulvet, listene er ferdige og dimmerne oppi taket er snart ferdig fikset. Taket er også malet noen strøk, så her har det gått unna som bare det, og nå er vi endeig snart i mål. Etter at Thomas har fått pusset opp en del av huset, så har det blitt som nytt, jeg er veldig fornøyd og trives ganske så godt allerede. 
 
Når ting begynner å komme på plass, så skal jeg vise dere bilder etter hvert – nå er det litt rotete her på grunn av at det er litt kaos her og der – men sånn er det jo når man nettopp har tatt med seg sitt eget flyttelass. Ting har ikke ikke kommet helt på plass enda! Det kommer til å bli kjempefint til slutt, og jeg gleder meg masse til å vise dere resten av huset, oppussing er gøy og det er alltid gøy å starte på nytt med blanke ark 😉

 
Idag var vi klar og veldig spente på første dagen i ny barnehage, denne helgen har vi vært sammen med de som skal bruke tiden sammen med Amalie – sånn at vi fikk bli bedre kjent og gjøre oss mere kjent rundt området i barnehagen. Amalie er ikke akkurart skeptisk til fremmede og hun tok seg godt til rette og ble godt kjent med personene. Jeg er veldig sikker på at dette kommet til å gå kjempefint, idag var Amalie noen timer alene og det hadde gått veldig bra! Jeg har blitt veldig trygg på de som skal passe på henne nå, og jeg vet at de gjør en veldig god jobb med å passe på henne. Hun stortrives og er veldig godt fornøyd selv. Man blir jo litt mere avslappet når man har kommet i de riktige rutinene igjen.
 
Første tiden var jeg veldig nervøs på en ny start, på hvordan ting skulle bli og hvordan de skulle bli kjent med henne. Jeg var jo veldig fornøyd med det tilbudet som vi hadde i den forige barnehagen, Amalie elsker jo å være sammen med andre mennesker og tar ting ganske så fint. Men det gikk i all forventing for henne, hun stortrives og gleder seg hele tiden til hun skal tilbake, hun elsker å være der og trives sammen med de andre barna og voksne. 
 
bilde (20) bilde (21) bilde (22)
Etter at vi fikk nytt gulv så passer det perfekt til sofaen min, den grå fargen matcher hverandre og jeg bare elsker dette nye gulvet. Det står i stil med resten, og det passer bare så godt sammen med alt. Jeg syns dette er kjempe spennende og smiler fra øre til øre. 
 
Det som blir den store jobben når kjøkkenet har kommet seg på plass, det er å rydde opp i alle papirene mine og sortere de og få litt kontroll på de igjen! Det kommer til å bli en herlige oppgave som jeg har foran meg, åååå som jeg gleder meg til det! Haha, blir litt av en møkkajobb, men jeg er sånn at jeg liker å ha ting i orden og syns det er viktig. Ting må jo ordnes opp til slutt, så da får jeg litt av en jobb å gjøre 😉
 
Ha en nydelig kveld, så skrives vi snart igjen!
