God kveld. Nå har det vært noen dager med stillhet her på bloggen og det skyldes at på fredagen så flyttet jeg og Amalie inn til Thomas i huset. Nå skal det bli spennende å starte vårt eget hjem sammen, det føles litt rart men ganske deilig også å begynne på nytt igjen. Dette er noe som Thomas har venta på lenge nå, det og få meg og Amalie hit, fra i morgen av er det tilbake til den vanlige hverdagen igjen – der vårt nye kapittel starter sammen. Nå smiler jeg bare fra øre til øre, og er kjempe lykkelig.
 
Dere er vel ikke vant til å se at ting er rotete hos meg, dere er vel nytt for dere å se at ting ikke er helt på stell, der alt ikke er ordnet opp og pyntet på bildet. Jeg har kommet godt i gang med spisestuen, det er klart det gjenstår litt saker og ting enda… ting har ikke helt kommet på stell, og jeg har ikke fått opp alt som skal på veggen. Her finner dere alt fra leker, og sakene til Thomas på gulvet. Vi har ikke noe kjøkken enda i huset, for det kommer faktisk i morgen fra Ikea. Og da blir det enda mere rot og styr her… (Noe som jeg hater) så her skal ting komme så fort mulig på plass, det vet jeg sikkert. I disse dager lever vi virkelig i et kaos, og jeg liker å ha rotet for meg selv og rydde opp og ha det strøkent meste parten av tiden.
 
nyhusetJeg gleder meg veldig til kjøkkenet har kommet opp, det kjøkkenet som vi har bestilt fra Ikea er det gråe. Det kommer til å bli så fint når alt har blitt ferdig, som jeg gleder meg! Mange nye spennende prosjekter står på vent, og jeg gleder meg til å ta med dere veien videre i huset 🙂
 

Ha en nydelig kveld.

