IMG_6837 IMG_6836 IMG_6835Dette lille vakre badet mitt er ikke så veldig stort, men for meg så er det mer enn bra nok. Jeg har klart å brukt den plassen som jeg trenger og gjøre det beste ut av det. Sånn sett så har jeg ikke savnet å ha noe større bad, for her trives jeg meget godt. 
 
Men over til noe helt annet, idag dro vi til nabo kommunen som vi skal flytte til om hele 10 dager, og der var vi å besøkte barnehagen som Amalie skal begynne i. Det var et veldig godt besøk, og jeg ser frem til et nytt og bedre samarbeid og er veldig spent på en ny begynnelse. Amalie er ikke den jenta som er skeptisk til fremmende, så hun fant seg godt i rette i den nye barnehagen, lekte og storkoste seg og ville så klart gi alle sammen en god klem. Selv om det er litt tøft og begynne alt på nytt, så vet jeg med sikkert at dette kommer til å gå kjempefint. 
 
Det er jo det som er det tøffeste av alt, at man får nye bekjentskaper og må bli kjent med nye folk som skal jobbe med Amalie. Jeg er den personen som liker å være trygg rundt nye personer,  og vil føle meg trygg nok til å slippe taket med nye personer rundt Amalie. Men hele gjengen er bare strålende, og jeg ser frem til at dette går nok bedre enn forventet. Som mamma så sitter jeg igjen med alle bekymringer rundt alt, første dagen er alltid spennende (hvertfall for meg) Men jeg vet med sikkert at etter en stund så er tryggheten kommet på plass og jeg kan bare senke skuldrene og slappe godt av. Det samme føler nok de foreldrene som har den overgangen med barnehage slutt – til skolestart.

 

