I min koselige spisestue og stuen! Som dere vet så har det ikke skjedd de store forandringene, bare litt nytt når det kommer til interiøret ellers er det det sammen gamle. Om ikke mange ukene så er vi på plass i huset, og da ventes det ny sofa inn i spisestuen min! Ååååå som jeg gleder meg til den kommer, og jeg er så spent på hvordan alt det nye blir, det kommer nok til å ta sin tid til alt er på plass, men uansett jeg har så mye glede i vente på alt det nye som skal skje. Ukene går og jeg bare venter spent i spenning.
 
Det som er så koselig med denne spisestuen min, det er at den har den koselige kroken og vinkelen som gjør det ekstra koseligere. Og så er det åpent til resten av stuen.
 
IMG_6798 catscatsSom jeg skrev i et annet innlegg, så er denne skjenken fra jysk. Spisestuebordet, stolene + trekkene er handlet hos møbelringen. Lysekronen kjøpte jeg hos en interiør/blomster butikk i surnadal som heter for Hageland – den butikken finnes det bare en av!
 
Er det noe som jeg elsker mest i hele denne leiligheten, så må det nok være spisestuen min! Det er bare noe med den som setter det hele prikken over i`en.. for meg så er den spesiell og forblir det. Jeg bare trives her så godt, og har endelig fått den stilen som jeg ønsker.
 
Den koseligste plassen må nok være sofakroken min, her elsker jeg å tilbringe tid om kveldene med å tenne lys og bare slappe av. Det er virkelig bare så koselig og avslappende.
 
IMG_6814 IMG_6817Det meste av det som er på bordet er nyheter, og det er alltid stas med noe nytt når det kommer til interiør. Jeg bare elsker alt det dilldallet som jeg eier, selv har jeg en samboer som mener at nok er nok. Men i mine øyner så blir det aldri nok av interiør, hihi! Elsker man interiør, så elsker man interiør. Sånn er det bare og leve med denne frøkna som elsker alt den nye innen interiør moten. 
 
Når man finner noe som man har veldig lyst på, eller bare det å vente og glede seg til alt.. det er bare så spennende. Alt man får i hus har jo en stor verdi, og det er alltid gøy å ta vare og vise frem det man har.
 
Sofaen jeg har kjøpte jeg hos møbelringen, og bordet jeg eier er et bombay bord som jeg har pusset opp helt selv. Det å pusse opp gamle møbler og gi de et nytt «utseende» er alltid gøy og like spennende. Det blir jo som et helt nytt bord, det å fikse og ordne møblene selv og gir de en ny og personlig stil.
 
Hvis dere har noen spørsmål eller lurer på noe, så er det bare og rope ut 🙂
