Jeg føler meg som verdens heldigste som har verdens beste datter! Sånn sitter jeg og tenker med et smil om munnen på hvor heldig jeg er, det å være mamma er jo den beste følelsen i hele verden! Å når man har et sykt barn, så kjenner man bare hvor mye glede det gir – på hvor spesiell Amalie er.  Jeg er stolt over å være mammaen til Amalie, for meg så er hun og betyr alt for meg. Hun blir også bare vakrere og vakrere for hver dag som går, rett og slett ei lita prinsesse. Når det gjelder Amalie så ligger hun litt etter de andre barna på hennes alder, pga sykdommen sin. Når det kommer til språket hennes eller nye ting hun gjør, eller mestrer i hverdagen eller kommer med nye ord så blir jeg så utrolig stolt, jeg kjenner bare gleden inni meg – jeg blir så stolt over henne. Hun har så mange gode og flinke egenskaper å er virkelig flink til det meste, ting går bare fremover med henne. Før jeg fikk Amalie så trodde jeg virkelig ikke at jeg kunne elske en person så høyt som jeg elsker henne, denne morskjærligheten min for henne blir bare større og større for hver dag. Det å kunne gi et barn så mye kjærlighet, det er jo vår oppgave å gjøre. Når har jeg fått ei lita jente som allerede begynner å bli så stor, og hun har også sine egne meninger når det kommer til det meste – hun vet akkurrat hva hun vil og ikke. Den siste tiden så liker hun å gå med hårklemmer i håret, og kjole er jo det fineste i verden! Hun er også veldig glad i musikk, hun liker å synge og vise seg frem til alle og hun elsker også å danse. Hun er virkelig til å spise opp,  og hver dag gir hun oss alle så mye latter og glede. Hun er ei solstråle som stråler hele tiden.
 
Idag har jeg og Amalie brukt tiden med å bare slappe av hjemme, hun har vært litt sliten idag og bare ville tatt det med ro og bare kose seg. Vi tok oss en liten trilletur ute en times tid, gjorde litt godt å få seg litt frisk luft. Det er ikke like varmt ute heller lenger, noe som jeg syns er utrolig godt.. I morgen er det endelig helg igjen, så da skal vi bruke dagene med masse familiekos og hygge 🙂
 
kjole1 Bilde 28 kjole3Ha en fin kveld videre 🙂
