FØR-ETTER BILDER AV MITT SKAP

Kjører en såkalt REPRISE runde med noen FØR-ETTER bilder her inne hos meg – på denne nye bloggen. Når resultatet ble så bra som jeg synest dette ble,så viser jeg dette skapet som ETTER oppussingen ,er blitt MITT nye skap! Denne stickersen satte liksom prikken over i`en! FØR-var dette et skap som var brunt og stjal masse av lyset inne på stua.

432091_3147013353412_1912974281_n

Forandret total stil på dette skapet og utrolig morro å prøve en ny og annerledes kombinasjon. Med wallstickeresen på skuffen så satte det prikken over i`en 🙂
 
IMG_6471 IMG_6473
Jeg blir veldig glad og takknemlig om du legger igjen en liten hilsen eller kommentar :)

